Nfinity backpack review

I julklapp så fick jag en Nfinity backpack! Jag skulle säga att det är den perfekta cheer väskan till träningar, uppvisningar, tävlingar men även andra resor!
Varför jag tycker den är så bra är bland annat för;
+ Snygg och man kan göra den mer personlig med t.ex. rhinestones, jag har än så länge bara satt rhinestones på loggan på framsidan. Jag skulle även vilja ha Twisters loggan på väskan men jag får se om det går!
+ Rymmer väldigt mycket saker
+ Flera fack så det blir lätta att hitta
+ Skön passform, reglerbar
+ Dator fack om man behöver plugga t.ex.
+ Plats för nfinity skoväskan inuti
+ Hängare för bow's
 
Tips på hur man kan blinga sin väska! Såklart kan man ju ta en ryggsäck hemifrån och blinga den så att den blir snygg den med. Can't get enought glitter!

Det är såhär jag vill ha min väska, med Twisterstrycket nedtill. Det är sååå snyggt! Jag letar efter någon som kan göra det eller vet hur man gör det. Så om ni vet någon så kommentera gärna!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0