DM helgen - Guldregn

Hur ska jag sammanfatta helgen? Den har varit helt fantastisk. Jag är så otroligt lycklig och tacksam att jag får vara en del av det här och dela detta med mitt underbara lag och vår underbara förening. Jag är så tacksam till våra fantastiska tränare Lotta och Astrid som alltid pushar oss och har fått oss bli det bästa vi kan bli. Jag är sjukt imponerad över alla aktiva och deras prestationer. Helgen överträffade mina förväntningar. På prisutdelningen kunde jag inte sluta gråta av glädje tårar. Att höra Twisters bli uppropade på förstaplats efter förstaplats gjorde mig så lycklig inombords. När jag hörde speakern skrika "På första plats i klassen Senior Level 1.... TWISTERS CHEER ELITE" var känslan obeskrivlig och tårarna sprutade och hjärtat bankade och hela laget skrek, hoppade och kramades.

Alla lag från alla olika föreningar var otroligt bra, nivån höjer sig för varje år som går känner jag. Såhär placerade sig Twisters:

DAG 1:
Twisters Minior Level 1: Guld
Twisters Minior Level 1 (träninglag): 5

Twisters Minior Fortsättning: Guld och MVP

Twisters Senior Level 1: Guld
Twisters Senior Level 1 (träninglag): 4

Twisters Senior Level 5: Guld
 
Group Stunt: Brons
Parner Stunt: 4


DAG 2:
Twisters Junior Level 1: Guld
Twisters Junior Level 1 (träninglag): delad 4
 
Twisters Junior Fortsättning: Silver

STORT GRATTIS TILL ALLA! NI VAR GRYMMA! NU LADDAR VI TILL RM/SM ♡
 
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Johannis, du glömde sr A :) <3

Svar: Oj! tack, fixar de!!
trueathletes.blogg.se

2014-03-16 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0