Tips - Rhinestone applicator

Tänkte tipsa er om en sak jag köpte för ett tag sen! Tror inte jag visat den förut på bloggen men det är nämligen en liten "värmestav" som man använder för att fästa rhinestones. Jag har tyckt att det har varit så jobbigt då rhinestones med klister bara faller av och det är komplicerat att använda ett strykjärn! Jag beställde min på Ebay för ca 120kr inkl. frakt så det var väldigt billigt! De skickades från England och kom samma vecka. Googla bara på rhinestone applicator om ni vill veta mer eller beställa en egen. Om ni beställer på Ebay kom ihåg att kolla om frakten ingår, annars kan det bli ganska dyrt och kolla även att el-uttaget funkar inom EU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0