Smoothie recept

Ett av mina favorit mellanmål att äta efter skolan eller innan/ efter träningen är smoothie! Så enkelt, gott och snabbt! Så jag tänkte dela med mig av några smoothie recpet om ni kanske är fast i samma. Jag t.ex. brukar alltid ta jordgubbar, bjärnbär, mango och blåbär! Supergott!! Hoppas ni hittar något recept så ni kan variera er! Jag har testat några av dessa recept och min favorit är nog jordgubb- apelsinsmoothien! Väldigt fräsh och god!!
 
När jag gjorde detta recpet använde jag yoghurt istället för avokado! Men nästa gång ska jag nog testa med avokado. Om ni testat, kommentera gärna hur det smakade!
 
 
 
 
 
 
Denna har jag inte testat! Kommentera gärna om ni testat denna kombo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0