Vad motiverar er?

I en mapp på min dator har jag lagt all möjlig inspiration som jag blir motiverad och glad av. Jag brukar titta in där före träningar när jag behöver lite hjälp med drivet. Jag motiveras bland annat av bra lagstämning, nya träningskläder, mjölksyra, cheesy inspirationscitat, gamla cheerbilder och filmer, bilder från glada minnen, svettiga bilder från gymmet och mycket mycket mer.
 
Bild tagen efter en riktigt bra löprunda. Jag minns verkligen hur svetten rann och mjölksyran bet sig fast i benen.
 
Välförtjänt bad efter träning i Hammarbybacken. 
DM-silver 2012
Bra "kom ihåg"-bild
Och till sist mina första cheerskor precis innan jag slängde dom. Slitna med kärlek!
 
Jag skulle kunna lägga in hur mycket som helst här men nu vill jag veta: Vad motiverar er?
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag blir sjukt motiverad av skratt! Att köra medan man känner bubblet i magen gör mig mer självsäker och mycket starkare :-)

2013-03-14 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0