Gårdagens bästa idé

Efter en timmas promenad i vårsolen gjorde jag en sjukt god omelett. Ni vet känslan när man är så trött och hungrig att man kan stoppa i sig vad som helst? Ja någonstans åt det hållet var jag på väg. Istället för att trycka i mig närmsta snabbmat svängde jag snabbt in på coop och köpte ägg, tomater och salami och slängde ihop en supersnabb omelett hemma istället. Så mycket godare! Hade spenat i frysen som jag blandade ner också. tt tips är att alltid ha den i frysen, kan användas till massor!
 
Bas för två portioner: 
4 ägg
4 msk mjölk 
1 nypa salt 
 
Sen rörde jag ner det jag ville ha i, stekte i lite olja och vände sen som en pannkaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0