I min träningsväska - Karin

 
 
Skor - Springskor och cheerskor. Jag har två par cheerskor jag byter lite mellan beroende på underlag och vad jag känner.
 
Vattenflaska - Givet, man måste ta igen det man förlorar när man tränar.
 
Tejp och linda - Om man gör illa sig. Jag borde egentligen ha en ispåse i väskan också, men den jag hade råkade aktiveras i väskan så jag fick kasta den.
 
Något att äta - Ibland har vi en liten paus under träningen där man kan äta något. Annars är det bra att ha något att stoppa i sig precis efter.
 
Nagelfil - Om man har för långa naglar eller om en nagel går sönder i samband med träningen så kan man fixa till det.
 
Fotskydd - Jag har en "dålig" fot, och ibland drar jag upp den gamla skadan och kan behöva använda skydd några träningar tills den blir bra igen.
 
Liten bag - Att ha alla saker i under träningen. Blir lättare att hålla koll om man bara behöver bära med sig sin lilla påse istället för att ha allt löst.
 
Vintertid har jag också en reflexväst med mig att ha på sig när man springer. Alla i Senior A har likadana västar som vi pimpade under en lagkväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa reflexvästen? Och berätta mer om era lagkvällar, har ni gjort något mer pyssel osv?

Svar: Absolut! Vi gör ett inlägg om det :)
trueathletes.blogg.se

2013-04-26 @ 23:31:55
Postat av: Anonym

Man behöver väll inte äta så mycket när man spelar cheerleading med tanke på att man måste va smal lr??

Svar: När man tränar hårt (vilket vi gör inom sporten cheerleading) behöver man äta mycket. Så är det alltid när man tränar, man måste fylla på under och efter. Man behöver inte heller vara smal för att hålla på med cheerleading, men stark! :)
trueathletes.blogg.se

2013-04-27 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0